22 Haziran 2011 Çarşamba

Yarım kalan..!

  "Biraz sen biriktirdim senin için.." dedi giderken. Dediklerinden hiç bir şey anlamadım ama belli etmedim yine de. "Sen gidince ben bolca ben biriktirebiliyorum zaten kendi kendime" diye düşündüm. Çok üzerinde durmadım son sözlerinin! Çünkü asıl önemli olan o sona kadar söyledikleri, söylemedikleri ya da söylemekten vazgeçtikleriydi benim için. Yarım kalan yaşadıklarımız değildi, söylemek istediklerimizdi. Söylemeyi düşündüklerimizi söyleyemedik hiç, hep o anda aklımıza gelenleri söyledik.

  Şimdi bir çok şey için keşke o anda aklıma gelseydi diye geçiriyorum içimden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sence?

Aşkın Tarifleri

Size aşkı tarif edeyim mi? Aşk eşittir tüm sevgi ile bağdaştırdıklarınız!  Aşk, sizin tüm umutsuzluğunuz Ve aşk sizin tüm umudunuz! Ve üzgün...