15 Mayıs 2011 Pazar

Hiçbir şey sormasam bana yinede cevap verir miydiniz?

2 yorum:

  1. hiçbir şey sormasan da konuşurdum seninle evet; yüzündeki her bir izin anlamını anlatabilirdim saatlerce sana,yanıtsız sorulardan usanmış biri olarak sorusuz cevaplar sunardım sana.sonra ne sorunun,ne yanıtın olmadığı sadece sessizliğin konuştuğu bir yerde tutarak elini; bacaklarını karnına kadar çekerek hayatı anlamaya çalıştığın zamanları silerdim ve sadece kocaman gülüşlerini saklardım senin için geçmişinde.peki sen hiç sorusuz kalır mıydın o yerde sebat ederek?

    YanıtlaSil
  2. Bir yerlerde, adsız dahi olsa birilerinin sormadığım ya da soramadığım sorulara verecek uzun uzun cevapları olduğunu bilmek güzel.

    YanıtlaSil

Sence?

Aşkın Tarifleri

Size aşkı tarif edeyim mi? Aşk eşittir tüm sevgi ile bağdaştırdıklarınız!  Aşk, sizin tüm umutsuzluğunuz Ve aşk sizin tüm umudunuz! Ve üzgün...