3 Ocak 2011 Pazartesi

yeni yıl yazısı..

Gelenekmiş, yazılırmış. Adı da yeni yıl yazısıymış..
Yeni yılı konuşmak için çok erken ama eskisini konuşmak için tam zamanı sanki..
Söylenesi en muhtemel ve şimdiye kadar defalarca söylenmiş olması olası bir cümle biliyorum;
Ben yıl sonunu kutladım arkadaş.! Evet yeni yıl varken önümde  her yeni şey gibi umut veren, biraz sevindiren.        
Ben eskisinin bitişini kutladım.
Yeni yıl şimdilik kocaman bir hayalsin benim için her an yıkılmayı bekleyen.. Peki ya eskisi ? Eskisi, sonunun geldiğine sevinecek kadar kötü ve yenisi geldi diye sevindirmeyecek kadar karamsardı. İyi ki bittin be eski yıl ama öyle büyük bir yük bıraktın ki yenisine! Şimdi her geçen gün eskisinden daha güzel olacağını kanıtlamaya çalışacak senin yüzünden.
Gel sen yinede üzülme be yeni yıl! Gelişini kutlayamadık ama bakarsın senin de gidişini kutlarız.
Hem ne güzel demiş adam; Bir günde olmaz ama bir gün olur..

2 yorum:

  1. ''Eskisi, sonunun geldiğine sevinecek kadar kötü ve yenisi geldi diye sevindirmeyecek kadar karamsardı.''
    bayıldım..

    YanıtlaSil

Sence?

Aşkın Tarifleri

Size aşkı tarif edeyim mi? Aşk eşittir tüm sevgi ile bağdaştırdıklarınız!  Aşk, sizin tüm umutsuzluğunuz Ve aşk sizin tüm umudunuz! Ve üzgün...