15 Ocak 2011 Cumartesi

Boşluk doldurmaca...

Diyorlar ki; yer yüzündeki sesler hiç kaybolmazlar. Yani ben bir defa senin adını dile getirsem, yüz yıllar hatta binlerce yıl sonra dahi duyabilirsin bunu. Oradan oraya dolaşıyor sesler, birileri onları duyana kadar. Bilmiyorum belki duysun istenilen duyana kadar dolaşıyordur, belki de duymak isteyen duyana kadar.. Sen her kime kendi sesinle adını duyurmaya çalışsan, bir başkası duyar. Çünkü her zaman bir yerde duymasını istemediğin ama duymaya hazır insanlar var..
Demem o ki bir kaç sorum var size. Peki sizin bana cevabınız var mı?

- Sesler beni niye sana anlatmıyorlar?
- ...............
- Peki niye seni bana duyurmuyorlar?
- ................
- Biri duyunca herhangi bir sesi,
 diğerine şans gülmüyor mu?
- ...............
- Ben bu sözleri göndersem sana,
senden önce birileri duydu diye, sana ulaşmazlar mı?
- .................
- Ve ben en çok seni sevsem bile,
Sen değilde bir başkası duymak istedi diye
Sesler sana küser mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sence?

Aşkın Tarifleri

Size aşkı tarif edeyim mi? Aşk eşittir tüm sevgi ile bağdaştırdıklarınız!  Aşk, sizin tüm umutsuzluğunuz Ve aşk sizin tüm umudunuz! Ve üzgün...