12 Eylül 2011 Pazartesi

Az önce..

   Geç kaldım! Her güzel şeye olduğu gibi sana da geç kaldım. Halbuki az önce gelmiştim, zaten sende benden az önce gitmişsin. Ya sen çok erken gittin ya da ben çok geç geldim. Bir şey diyeyim mi? Çoğu zaman benim geleceğimi bildiğin için az önce gittiğini düşünüyorum.. Oysa kalsaydın ya da -dınız. Yüksek ihtimal olmasada, küçükte olsa güzel şeyler olabilirdi ve hatta kim bilir belki çok güzel olurdu..

   Çok bir şey değil ama ben şimdiden yarına geç kaldım. Oysa ben gazlı bir içeceğin içinde, yukarıya ilk varmak isteyen boloncuk gibi hızla yüzdüm yukarı doğru.. Omuzlarımın genişliği bundan mı yoksa yıllarca üzerine binen yükten mi bunu bilemiyorum ama. Bildiğim şeyler var yine de; mesela ben çoğuna göre hızlı koşarım ama ters yöne koşarım. O yönü düz bilirim çünkü. Ben mesela çok anlarım insanları, herkesten çok hem de ama hep yanlış anlarım.

   Her şeyi yanlış yaptığımdan değil, hiçbir şeyi doğru yapamadğımdan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sence?

Aşkın Tarifleri

Size aşkı tarif edeyim mi? Aşk eşittir tüm sevgi ile bağdaştırdıklarınız!  Aşk, sizin tüm umutsuzluğunuz Ve aşk sizin tüm umudunuz! Ve üzgün...