3 Temmuz 2011 Pazar

Değer mi hiç?

  Bazı yüklerin altından kalkamadım hiç! Bazı değersizliklerimi kabullenemedim, herkes için önemliyim sandım.! Sandım ki iyi biriyim, sandım ki hani kırmazlar beni, beni de yanlarında isterler..! En çok değer verdiğin arkadaşın bile kalabalıkların düşüncesi içinde kaybetmiş sana dair düşüncelerini! Tahmin bile edemezsin ama senin en önemlin bile başkalarının sana gösterdiği önemsizliğe boyun eğmiş. Hayatında önem arz etmediğim insanlar; bir çoğunuzu sevdim ben. Haketiğinizden daha çok önem verdim size..! Hakettiğim bu değildi ama neyseki alışkınım haketmediğimle yetinmeye. Haketmediğiniz sevgiyi gösterdiğim zamanlardan borçlusunuz bana ve ben alacaklıyım hakettiğim sevgiyi göremediğime.. Kendinize iyi bakın değerli, değersizlerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sence?

Aşkın Tarifleri

Size aşkı tarif edeyim mi? Aşk eşittir tüm sevgi ile bağdaştırdıklarınız!  Aşk, sizin tüm umutsuzluğunuz Ve aşk sizin tüm umudunuz! Ve üzgün...